LED G12 70 String Lights Set - Multi

(2 reviews) Write a Review
SKU:
LEDG12MU
UPC:
639767557306
MPN:
L70G12PMU
  • G12 LED Mini Lights, multi color
  • G12 LED Mini Lights, multi color (unlit)
$21.95
Frequently bought together:

Description

Go Green! These raspberry style LED light sets are energy efficient and environmentally friendly. You can reduce power consumption by more than 90% compared to their conventional counterparts. The lights have a more vivid color to spark up any backyard or patio area.

 

  • Set includes one light strand and 70 bulbs.
  • 23'8" green cord with 4” spacing between bulbs.
  • Average life: 100,000 hours.
  • Non-dimmable.
  • UL listed for indoor and outdoor use.
  • Bulbs are permanently molded to the socket therefore the bulbs cannot be replaced.
  • Bulb size is 0.375" in diameter.
  • Bulb color: Random mix of red, yellow, orange, blue, and green.
  • If one bulb burns out, the others stay lit.
  • End-to-end connection. You can connect up to 44 strands continuously. You can achieve up to 1,040 ft with only having to plug it in once.
  • Bulb shells made of weather-resistant, break-resistant durable plastic.
  • LED lights are safe, as they produce virtually no heat and are cool to the touch.
  • The bulbs are molded to the socket making them waterproof and tamper-resistant.
  • Indoor or outdoor use.
  • No assembly required. The bulbs come already molded onto the light strand so you just have to hang them up.
  • LED light strings cannot be strung together with incandescent light strings.

 

View AllClose

Additional Information

Cord Color:
Green
Cord Length:
23 feet
Socket Spacing:
4 inches
Qty of Lights/Sockets:
70
Bulb Type:
LED
Bulb Shape:
G12
Bulb Color:
Multi
Dimmable:
No
View AllClose

2 Reviews

  • 1
    Worst lights ever

    Posted by SCOTT HADSELL on Aug 24th 2020

    These are the worst lights ever! Bought 5-6 sets couple years ago +/- and in first year they started burning out half section only. Contacted customer service and they sent me 5-6 new sets in 2019 and since then I've already went through those replacements and just purchased two more. Called customer service and they said there's not much they can do after replacing them once already. Will not buy again. Will be purchasing future lights from different suppliers. <<Response from PartyLights.com>> We are really sorry that you have had trouble with these lights. The lights you contacted us about were originally purchased June 14, 2017, and replacements were sent to you on June 12, 2018, with no questions asked (no contact or anything sent in 2019). These lights carry a one-year limited warranty, so two to three years after your lights were received is unfortunately not something we can continue to replace.

  • 5
    Multi color glove shape lights with green wire.

    Posted by Unknown on Jul 28th 2020

    Love these lights for outdoors in the multicolor and green wire

View AllClose

ABOUT SSL CERTIFICATES